Min blogg betyder så jäkla mycket

Hej, jag har visst inte bloggat någonting idag, sorry! :s Fan alltså jag måste bli bättre på detta, men som jag sagt tidigare så har jag kommit in i den fas i livet då jag helst spenderar min tid med mina vänner, träffa nya personer, ränna omkring på stan, eller sitta på något mysigt fik i flera timmar och bara snacka om livet. Jag kommer hem rätt sent i princip varje kväll, så därför är uppdateringen inte så bra. Jag gör det bästa jag kan, för jag tycker ju att det är så jäkla kul att blogga, men som sagt så har jag annat att göra. Men ni kan ju alltid räkn med minst ett inlägg om dagen. För jag tycker det är kul, och jag skulle aldrig ens komma på tanken att sluta blogga. Bloggen är ett ställe där jag kommer fortsätta skriva på tills ajg verkligen inte hinner med internet, tills jag trättnat på att blogga. Och jag är långt där ifrån nu. Jag älskar min blogg, och fatta så jäkla kul att titta tillbaka sen, se vad fan jag höll på med under dagarna. Jag menar, jag tycker det är kul att titta tillbaka på de inlägg jag skrev när jag precis startat bloggen, och det är bara lite mer än ett år sedan. Jag kommer ha kvar min älskade blogg tills jag tappat lusten totalt, jag ska kämpa, för innerst inne vet jag hur jävla mycket min blogg betyder för mig. Jag älskar det här, och det är absolut någonting jag kommer fortsätta med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0