Måndag 12 april

Chacha!
Idag i skolan har det faktiskt varit rätt chill. Sista lektionen var speciellt slapp, för då satt vi vid datorerna (det var resurs, och vi sa att vi hade arbete att jobba med). Sedan efter skolan chilla jag och victoria runt lite i Malmslätt. Sedan vi halv fem typ stack vi in till stan. Tog en glass på Bosses Glassbar (hahah förlåt Carro, vi får ta det någon annan dag vi två!). Sedan var det Ungdomsmottagningen som gällde. När vi var klara där gick vi och köpte pommes (haha omg!) och satte oss i S:t parken. Trevligt trevligt! Tills vi var tvungna att gå på toa, då gick vi ner till ett solarium, enbart för att det är gratis där, snåla som vi är, haha nejdå, men bara när det gäller sånt lixom, men i alla fall så när vi var där så fick vi värsta inpulsgrejjen att vi skulle sola solarium medans vi ändå var där lixom, så vi solade ett tag, sedan knallade vi hem till mig, var här ett tag, men sen var victoria tvungen att gå så att hon itne skulle missa det tåget också, så då blev jag ensam. jaha. Nördat lite vid datorn nu. Och vet ni? jag är typ grymt trött, redan. Och jag har massa ont i kroppen, vet inte vad jag gjort.. från i lördags kanske? Visst fan, jag kom på att jag måste duscha, jag gjorde ju aldrig det igår, fan, bäst jag gör det nu så att jag inte glömmer bort det.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0