Lite flum och jag ska hoppa in i duschen

Chacha!
Har precis vaknat upp och insett att jag har misslyckats med min brun utan sol. Haha, om, jag har typ vita ränder på armen (?) hur fan lyckas man med det? haha shit, aja, så äre.
Riktigt härligt att vara ledig i alla fall, jag behöver verkligen det här. Jag är på mycket bättre humör idag, men jag tror att det är sömn jag behöver. Jag har varit så stressad på den senaste tiden, och det får mig att få sån jävla panikångest. För att klara av den här helgen så måste jag vara på bra humör, och det är ju bra att jag är på bra humör nu då ;) haha ni fattar inte ett skit nu, ni typ bah ''what?'' haha, nerå, men bajs. Jag är typ flum?

Hur som helst, jag tänkte hoppa in i duschen nu. Sen måste jag verkligen städa. När Sofia kommer hit sen kommer hon fan bli vettskrämd! haha men seriöst, det ser ut som det har uppstått ett bombnedslag här. Inte bra, inte bra.

Vi hörs sen i alla fall! Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0