Jobbigt va?

Hejhej!
Jag är hemma från skolan nu. Vart en snabbis ner på stan med påvägen, men hittade dock ingenting som fick förja med mig hem. Skolan idag har varit jätte tråkig, men jag har varit på otroligt bra humör, och bara sett allmänt fånig ut eftersom jag gått omkring och lett hela tiden, hahah! Livet är allt för underbart ibland alltså ;)

Nej, fan, nu kom jag på att jag måste rita två teckningar tills imorgon :s Vi har ju bild då, och jag har två teckningar som jag inte gjort. Fan. Måste få med detaljer och skuggor med för att behålla mig VG. Jäklar vad jobbigt det blev nu. Men ja, det är väl bara att sätta sig och göra skiten. Vad fan ska man rita då? :o åhhh jobbigt värre.

Aja, vi hörs lite senare, och hoppas att jag kommer på någonting att blogga om då också! Puss på er så länge.

Love ya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0