Jag kanske borde väcka henne?

Min syster ligger och sover. Jag har funderat länge på om jag ska väcka henne, men jag tror att jag låter henne sova faktiskt. Hon värkar trött. Undra vad som hände inatt egentligen?

Hur som helst, jag tog en dusch efter att jag skrivit mitt förra inlägg, och efter det så slumrade faktiskt jag också till en stund. Men nu har jag varit uppe ett tag, ätit en macka till kvällsmat (mina föräldrar är inte hemma, och vi barn är alldeles för lata för att laga mat), och nördat lite framför datorn. Jag är dock helt slut i kroppen, och i huvet. Mår fortfarande lite illa. Jag ska nog gå och lägga mig snart tror jag. Jag måste vara hyffsat pigg imorgon, för då får vi gäster. Så ska nog sova snart. Men så länge ska jag in på Facebook och mata min djur, haha. Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0