It feels absolutely fantastic

Skolan idag har varit rätt slapp. Fredag brukar vara det, vi har rätt långa raster, och även en håltimme. Så det är chill! :) Efter skolan så gick jag och Sofia hem till henne. Vi åt lite mellanmål, bytte om till träningskläder, sedan skjutsade jag Sofia på cykeln upp till Hällgrenshagen. Vi gick/sprang ungefär 5,5 km. Vi sprang lite då och då, och Sofia tvingade mig att springa en bra jävla bit, men jag klara det, haha!
I alla fall, när vi gick så prata vi om livet och kärleken. Så jävla lätt att prata ut inför dig så det inte är sant, du är bäst! Vi har hållt ihop hela livet, och vi ska hålla ihop resten utav livet också!

När klockan var typ halv 6 så cyklade vi tillbaka hem till Sofia. Eller ja, jag cyklade, haha. Väl hemma hos Sofia så bytte jag om lite snabbt, kleta på lite foundation, sedan tog jag bussen hem. När jag kom hem så var det pizzor i ugnen, super gott. Sedan tittade jag på tv lite.
Får se vad som händer resten utav kvällen, men ska i alla fall gå och lägga mig rätt tidigt idag, jag har nämligen öppethus i skolan imorgon, usch!

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0