Hos Sofia

Hej! Idag vid vå tog jag bussen hem till Sofia. Vi chillade galet, sedan kom Victoria, chill. Sedan gick vi ut och hade lite kul sådär lixom, haha. Sen tog jag och vickan bussen till stan, gick hem till mig, packade lite grejjor, innan vi drog tillbaka till malmslätt och träffa sofia igen. Vi käka pizza på pizzeria Playa,  satt där ett bra jävla tag och pratade massa minnen. Sedan knallade vi hem till sofia och ja.. nu sitter vi här. Den ena mer nördig än den andra, haha!

Jag och victoria sover här inatt, så uppdateringen kanske inte blir den bästa (precis som idag). Men jag hoppas ni överlever utan mig ett tag ;)

Nu täntke jag faktiskt vara lite mer social lixom, men vi höres ni ;) haha, puuuss


Kommentarer
Alina

jo det är helt okej med mig:) hoppas du får en underbar dag! :)

2010-04-07 @ 14:28:53
URL: http://musicrecord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0