Hemma från en jobbig träning

Nu är jag hemma från Friskis & Svettis. Jag och Jenny körde box (för er som inte vet vad det är så är det inspererat av boxing. Man jobbar i par, och en har boxningshanskar, den andra har mitsar. Sedan byter man lite då och då). Vi körde järnet, men jag hade dock inte ätit någonting på hela dagen (okej, en skål med yoghurt till frukost), så jag mådde illa och blev jätte yr, så jag fick dricka massa vatten, och sätta mig och vila lite, medans Jenny fick köra klart den övningen med tränarn. Men sedan körde jag på igen (behövde självklart inte, tränaren sa att hon kunde ta över, men det ville jag inte!!), mådde lite illa men jag kämpa på, eftersom det inte var så mycket kvar av det jobbiga. För på slutet skulle vi varva ner, och allra sist var det lite avslappning.
Men det var skit kul! Förutom att jag höll på att svimma dårå ;) haha. Men jag funderar på att köra nästa lördag med!
Jag kommer dock ha sån jääävla träningsvärk imorgon! haha, Men så äre. Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs sen! :)



Kommentarer
jenny

Så jäkla kul det va! Det måste göras om! :) <3

2010-04-11 @ 16:24:30
URL: http://jennylinnea.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0