Fullt upp denna lördag!

Ledsen  för no updates idag. Men jag har haft fullt upp hela dagen. Från att jag vaknade av väckarklockan halv nio i morse, till att jag kom hem klockan tio nu ikväll.
Till och börja med så var det ju öppethus idag i skolan, det var därför jag var tvungen att gå upp så tidigt. Det var många olika stationer man skulle gå på, och en utav dom var idrott. Där skulle man orientera. Jag och Linnea sprang som idioter, och hittade alla tre kontroller som man skulle hitta på 5,33 minuter! Det är bra faktiskt!
Sedan var det masser annat vi gjorde. Bland annat tipspromenad. Och sedan åt vi vofflor också.
När det var slut klockan tolv så gick jag och Linnea hem till henne. Vi åt lite mat och chilla galet. Sedan tog vi bussen hem till mig, bytte om, och sedan traska vidare till boxningen. Det var skit kul idag med, men så jävla jobbigt! Sen gick vi hem också. Och direkt när jag kom hem duschade jag av mig lite snabbt, bytte om, sedan gick vi iväg till Ingela och Lars. Min moster (Ingela) fyller år imorgon, så vi firade henne.
Nu är jag äntligen hemma, och väntar på att få gå och lägga mig i min sköna säng.
Imorgon ska jag upp ''tidigt'' för att gå på gudtjänst i Domkyrkan. USch vad tråkigt! MEn det är sånt som måste göras, annars får jag inte konfirmera mig. Bajs, haha.

Failed bild.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0