Det kommer gäster

Hej, jag har inte uppdaterat något idag, för att jag har städat och donat, för vi får nämligen gäster som kommer när som helst, typ. Det är släkten från Motala som kommer, för de kunde ju inte komma och fira mig på min födelsedag (min bror hamna ju på sjukhus och allt vad som hände), så därför kommer de nu idag istället.
Det ska väl bli trevligt, haha. Men jag kommer troligtvis inte kunna uppdatera förnst dom har gått hem, och när det blir vet jag inte. Men vi hörs frammåt kvällen i alla fall. Vi får ju hoppas att ni klarar er utan mig ett tag nu ;) haha


Såhär ser jag och min syster ut idag. hahah, ersänn att min syster är snygg med en dödskalle på knät? xd


Kommentarer
NOWNA - NWNA.BLOGG.SE

vad tycker du om dessa skor? =)

2010-04-11 @ 13:44:24
URL: http://nwna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0