Det blev inget godis.

Haha omg, jag gick iväg till stan (såg ut som en bajs) för att köpa cola och kanske lite godis, men istället träffade jag på Hampus, Sofia och Elon (och några tjejer, vetefan vilka), men hampus var tvungen att gå typ dirket, så jag, Elon och Sofia stack till Trädgårdsföreningen. Vi var egentligen påväg hem till Hampus, men vi fastnade där med några people. Fett kul fan. Var där ett bra jävla tag, innan vi tre knallade vidare. Bara chilla galet, sen vid kvart i åtta typ så börja jag knalla hemmåt. Nu sitter jag här och.. inte gör så mycket. Jag är på mycket bättre humör, men tanken att det är skola imorgon får mig att må sämre dirket. Jag får väl undvika den tanken helt enkelt ;) haha.

Men vi hörs senare i alla fall. Dagen har varit skit kul, och det var precis det här jag behövde! Inget jävla godis. Tack allt folk som finns i mitt liv <3


Kommentarer
sofia

hahahhhaa fy helvete va kul det va! ;D

hahha det tog dej typ 3 timmar o "köpa cola" (y)

fett kul va dagen! :*

2010-04-26 @ 22:12:51
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0