Dagen och mina rosa brills

Hm, jag lät arg i det förra inlägget.. men det var jag inte, i promise you ;) haha!
Idag i skolan har det i alla fall varit rätt slappt. Tisdagar är helt okej ändå. Efter skolan så åkte jag in till stan med Moa. Kolla lite affärer, satt på donken, träffa folk, och bla bla bla. Sedan gick jag hem och åt tacos, och efter maten prata jag, mamma och min syster endel om.. hur ska man säga.. tonårslivet? omg. Men aja, sen vet jag inte vart tiden har tagit vägen om jag ska vara helt ärlig. Klockan är snart tio vafan.


Albinbooii (a)
Jag får aldrig ha mina grymma brillor i fred. Alltid är det någon som ska låna dom. Dom är jävligt schteek, det är dom ju alltså, men rätt jobbigt att alla ska låna dom när jag ska använda dom. När det äntligen blivit sol ska jag väl få använda dom själv? :o Haha nej, nu låter jag arg igen! hahah, men jag måste ersänna att killarna är rätt gulliga i rosa brills, dom ser ut som värsta fjortisarna, fast det är klart, det är dom ju redan innan ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0