Carro, läs det här! ;)

Jag har duschat, smörjt in mig med brun utan sol, och sedan när jag kom in mitt rum så kom jag på att vi ska vara fyra tjejer i mitt rum imorgon, vi alla ska sminka oss, fixa håret, byta kläder, få lite smått panik. Så jag skulle verklgien behöva städa lite, med tanke på att det ligger kläder över hela golvet. Men carro om du läser det här, skulle du kunna vara jätte snäll att plocka undan det mesta utav kläderna imorgon (om du är ledig alltså)?, vore jätte snällt, för jag vill sova! :D haha, puss på dej ♥

Som sagt, nu ska jag sova. Puss på er, jag är typ död, så kommer somna som en sten (hoppas jag i alla fall, jag har alltid så jävla svårt att somna!), och imorgon hoppas jag på att jag är utvilad, för då ska jag först klippa mig, sedan blir det at spendera lite tid med mina bästa tjejer, innan det är dags att ta taxin till Strandgatan 2 (för hoppnignsvis, om vi får tag på taxin dvs) för att ha en grymt bra kväll på skumpartyt som hålls där. Det kommer troligtvis vara grymt mycket folk, och jag ska leva livet!

Nu ska jag lägga mig i sängen och smsa med lite people, sedan ska jag sova. Vi hörs imorgon! ♥

Dålig random bild som är tagen för typ två månader sedan. Bara för att fylla ut lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0