bla bla bla

Jag har precis kommit hem från en tråkig gudtjänst. Jag tycker faktiskt det är helt okej att sitta där ibland, man får lixom tid att tänka. Men sedan när man ska ställa sig upp lite då och då, det gillar jag verkligen inte.
Vädret idag är på topp! Solen skiner och det är rätt varmt ute. Jag är dock inte på lika topphumör. Allt är så jävla stressigt nu för tiden, och jag får inte sova och göra det jag vill.
''Städa ditt rum'', ''plocka undan disken'', ''ät den här maten'', ''gör si och så'', ''gör dina läxor'', ''du har prov nästa vecka'', ''bla bla bla'', jag vill göra det jag vill! Jag pallar snart inte mer. Allt är så jävla stressigt, och jag vill bara gömma mig under täcket och ligga där i ett par veckor. Att min hals gör förbaskat ont och min näsa rinner gör ju inte det hela bättre. Låt mig va, säg inte ett ord till mig, förutom du.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0