100407

Jätte ledsen för den dåliga uppdeteringen. Men jag har haft det så kul med en massa vänner, igår och idag.
Igår sov ju jag hos sofia, men victoria. Skit kul hade vi, jag älskar er tjejer, ni är bäst! ♥
Inatt, när klockan var typ halv två, då gick vi ner till köket, sofias familj sov, men vi knallade ner och åt varsin macka med nutella, halv två mitt i natten! Haha, då är man ju inte riktigt som man ska alltså! Och innan det hade Sofia och jag legat och tittat på masser videosar på Youtube där man blev hypnotiserad och skulle somna. Visst, man blev tröttare, men fan heller att man somnade!! xD

Haha, hur som helst, idag så vaknade vi av att Sofias mobil börja ringa, och då var klockan typ tolv. Vi låg kvar i sängen och prata ett tag, sedan åt vi frukost, chilla, och sedan gjorde iordning oss. Det tog ett tag, så när sofia och jag var klara var väl klockan rutn tre nånting (victoria gick iväg till Moa vid klockan halv tre). Sofia och jag tog bussen till stan vid halv fyra typ. Eller vi kanske var i stan halv fyra? Skit samma, jag kommer inte ihåg, och jag tror inte att ni är speciellt intresserade om det heller, haha.
Men vi kolla lite affärer oså, chilla påå donken. Sedan träffa vi Hampus och Albin och var med dom tills det var dags för alla att dra oss hemmåt.
Nu sitter jag här, min syster har varit iväg och köpt godis, smaskens! haha ;)

Och jag ska försöka bli bättre på att uppdatera. Men jag har kommit till den punkt i livet då jag helst vill tillbringa mina timmar i livet åt mina vänner, helst ute på stan, eller något annan place. Men jag gör så gott jag kan, och ni kan räkna med åtminstone ett inlägg per dag!
Kram


Kommentarer
sofia

HAHAHAHAH " äre lugnt att jag är här? " fyfan va sköön! :D

mohah bäst vare :*<3

2010-04-08 @ 00:25:51
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0