Torsdag 3 september - Studiedag

Tjooo :)
Kom hem från Linnea för några minuter sedan. Vi har haft det jätte mysigt. Tittat på film, ätit äpplepaj, gosat med hennes kanin och masser. Klockan sju ringde min mamma och undrade när jag skulle komma hem. Men vi hade precis satt på Notting Hill och jag var som fastklistrad, kunde inte slita mig ifårn. Därför var jag tvungen att se klart på den, och tog bussen hem vid halv nio-nio någon gång..

Nu ska jag gå in och duscha, för imorgon är det skola igen. Men det är fredag, vilket är väldigt skönt! Fast det hade inte gjort något om vi vart lediga imorgon också.. Fast tyvärr så är vi inte det. Och jag måste gå upp klockan sex imorgon igen. Usch. Men sånt är livet, och jag ska klara det!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0