Torsdag 24/9

Hej bloggen!
Skolan idag har varit bra. Eller ja, hyffsat bra i alla fall, eftersom jag varit lite nere idag också. Efter skolan så pratade jag i alla fall med Linnea en stund om en viktig sak (dock får ni inte veta för det är alldeles för privat). Sedan så följde hon mig till busshållsplatsen. På bussen satt även Moa, så satt och prata med henne hela vägen. Sedan så gick hon och jag till Expresso house och frågade om vi fick praoa där. Men det fick vi inte. Så jag gick hem, och Moa skulle kolla på någon tröja eller något.. När jag kom hem så satte jag mig i alla fall här med en gång. Och jag får se vad jag hittar på sen. Kanske följer med mamma och pappa och handlar sen eller nått. Jag vet inte, får se.
Men vi hörs senare i alla fall! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Alexandra

hejhej:)

vad ska du hitta på ikväll?

2009-09-24 @ 20:00:36
URL: http://xoxoalexandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0