Skönt att se att statistiken börjat gå uppåt igen!


Dock inte ens i närheten utav vad jag hade dagligen förut, innan jag tog min lilla ''bloggpaus'' i några dagar. Men jag hoppas den går uppåt ännu mera snart! :)

Jag har i alla fall precis suttit och tittat på tv med min kära far. Och nu blev jag precis lite nervös inför morgondagen, då jag ska till vårdcentralen för att kolla knät.
Nu ska jag tvätta bort sminket och sånt där. Sen ska jag sova. Det ska ändå bli skönt att bara gå på lite mer än en lektion imorgon. För jag tror inte att jag kommer tillbaka efteråt. Det är nog ingen idé.. Men jag ska höra vad mamma och pappa tycker. hihi. Men vi hörs imorgon i alla fall!

Kram
/Mathilda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0