Onsdag 23/9

Hej!
Inte hunnit uppdatera innan, men nu så. Skolan har väl varit bra. Varit extremt deppig bara över ett par saker. Men det löser dig nog snart får jag hoppas! I alla fall, så jag hann vara med alla lektioner utom svenskan idag, eftersom jag skulle till sjukhuset och röntka knät. På bussen satt jag och prata lite med en vän, Johan, och sedan när jag gått av bussen så gick jag hem för att gå på toa och sånt. Sen småsprang jag iväg till sjukhuset och mötte upp mamma där. Röntken gick bra, och jag får reda på ''resultatet'' om ca en vecka. Efter röntken knallade jag och mamma till affären och handlade mat till en sjukling som ska föreställa min syster. haha. Sen gick vi hem med det och lite senare kom pappa hem så vi tog bilen hem till min syster, och lämnade maten. Eller ja, mat och mat. Glass, godis, cola och såna saker som är bra när man är sjuk. Sedan när vi lämnat det så åkte vi hem igen. Så ja, nu har vi precis kommit hem. Antar att det är kvällsmat snart. Sen ikväll så är det Idol.
Men vi hörs senare! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0