Nymålade naglar

Jag har precis målat naglarna. Det blev svart den här gången. Jag har ju inte haft varken nagellack eller lösnaglar på den senaste tiden. Men de senaste gångerna jag haft nagellack så har jag haft rosa, antingen ljus eller mörk. Därför fick det bli svart den här gången. Länge sen jag hade svarta naglar! Fast jag funderar faktiskt starkt på att köpa lösnaglar snart igen. Det är såå mycket snyggare med långa naglar! Tänk er långa med lite glitter längst, precis som jag alltid hade förut. Åhh vad jag saknar dom. Men det är så otroligt dyrt, och jag sparar mer pengar till annat om jag skippar lösnaglarna. Så jag får väl fortsätta att ha korta naglar ett tag till då..

Kram
/Mathilda


Kommentarer
HelloNicki

Heej, allt bra? Hoppas du haft en trevlig helg :)

2009-09-21 @ 13:27:17
URL: http://hellonicki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0