NU ÄR JAG HEMMA!

Det var extremt tråkigt och jag tyckte det var lika dystert och tyst som jag alltid tycker när jag är i kyrkor.
Jag mår i alla fall bättre nu, och det var bra att jag kom ut och träffade lite folk. Jag är dock sämre i knät, vilket inte är någe vidare bra. Men mamma ska ringa till vårdcentralen någon dag. För övrigt så ska jag plocka undan lite kläder och sånt från mitt golv nu, sedan ska jag ta mig en dusch. Och så går jag nog och lägger mig ganska tidigt idag. Vid tio halv elva någongång. Menmen, vi kanske hörs senare om jag orkar blogga mera. Annars hörs vi imorgon! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Linda

Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr

till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!

Så snälla du, rösta på min gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!

Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på denna gitarr! Tack i förhand snälla du! <33

2009-09-06 @ 20:54:54
URL: http://lindadoos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0