Måndag 7 september

Hej på er!
Skoldagen har varit bra. Förutom att jag fortfarnade är väldigt fökyld och mitt knä gör ondare. Men annrs har allt varit bra. Allt blir kul när man har bra vänner! Även skolan.
Mamma har i alla fall ringt och beställt tid hos vårdcentralen nu. Så jag ska dit imorgon vid halv elva eller något sånt.
Jag hoppas dom gör någonting åt det, så jag slipper gå och ha ont och halta hela tiden. Det är extremt jobbigt må jag säga! Aja, nu ska jag träna lite på engelska glosorna som vi har tills på torsdag. Det är ungefär 30 stycken. Fuck.
Jaja, vi hörs senare! =)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
nea

Söt header :)

2009-09-07 @ 19:47:45
URL: http://ebbanealinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0