Lördag 5/9

Hejhej!
Jag läste precis mitt förra inlägg och minns inte ens att jag skrivit det. Menmen, så kan det gå ibland. Ni fick i alla fall ingen vettig information i det inlägget, men det kommer ni få nu:

På marknaden knäckte jag till knät (jag har haft problem med knät ett par år nu, och här om dagen knäckte jag till det rejält), och det gjorde fruktansvärt ont. Jag fick gå och halta de sista minutrerna. Då vi var på väg till bilen.
Vi åkte till farmor och farfar, där vi åt mat. Efter maten kände jag mig jätte dålig, så jag fick lägga mig i farmors och farfars soffa för att vila lite. Jag tog även en bedövningssalva på knät.
Jag och familjen kom hem från farmor och farfar någon gång vid fyra. Då gick jag och la mig direkt eftersom jag var så trött, och kände mig extremt sjuk. Dock hann jag ta febern innan och jag hade knappt någon.
Nu har jag legat i sängen och sovit sedan vi kom hem. Jag mår inte bättre, varken i knät, febern eller förkylningen. Varför jag gick upp nu var för att mamma precis kom in med tabletter och cola, då tänkte jag att jag kunde passa på att blogga lite också.    Det bästa med att vara sjuk är nog att mamma kommer inte med cola lite titt som tätt, haha!
Dock är det inte så bra att vara sjuk på helgen, speciellt inte nu, när vi får gäster om bara några minuter. Här ligger jag i sängen och snorar, nyser och hostar. De känner sig säkert jätte välkomna....

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0