HOMOSEXUELLA

Vi har ett projekt i skolan där vi ska skapa olika partier. Jag och ett par kompisar har skapat ett parti som heter ''Gaypartiet''. Vi ska kämpa för att fler ska våga gå ut med att de är homosexuella. Till detta projekt har vi tagit lite bilder för att höja betygen lite extra! ;)


Albin som fjortisbög


Albin som fjortisbög


Återigen en bild på Abin som fjortisbög


Emma & Jag. Det ska föreställa att vi är tillsammans. Dock syns det inte så väl..


Emma och jag igen. Och även här ska det föreställa att vi är tillsammans/kära i varandra..


På den här bilden glömde jag att lägga en vattenstämpel.

Och anledningen till att jag la vattenstämpel/vattenstämplar på de flesta bilder är för att det är mina vänner på bilderna. Jag la speciellt ut vattenstämplar på bilderna på Albin, eftersom han egentligen inte ville vara med på kort, med smink och allt. Men tillslut gick han med på det, och bilderna blev bra!
När vi precis tagit bilderna på Albin kom vi på att vi måste ha lebbilder också. Då fick Emma och jag ställa upp. Vi tog ett par bilder då vi kysstes, men eftersom vi var så sjukt flummiga (som varje dag) så såg vi alldeles för spända ut. Speciellt Emma, hon hade svårast att slappna av. haha ;D

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0