Hemma nu!

Ao, nu är jag hemma från Cupan. Vi var där och dansade loss för fullt till klockan elva ungefär, sedan tröttnade vi eftersom det bara var vi och ett par 96:or som dansade. Så vi promenerade till McDonalds istället. Vi tolv så knallade vi tillbaka till Cupan och där kom Sofias mamma och skjutsade hem mig. Nu har jag i alla fall kommit hem och jag ska snart gå och tvätta bort sminket och såna saker.

Förresten, min kamera ville inte samarbeta med mig nu ikväll, så därför blev inga biloder tagna. Men Moa har tagit ett par bilder med sin kamera, så jag ska be henne skicka dom till mig sen. Och så tog de som jobbade där mängder utav bilder på oss när vi stod och dansa på Cupan. Gud så kul. Nooope. Undra vart dom kommer ut sen. haha.
Jaja, nu ska jag göra mig iordning inför natten. Sen ska jag gå och sova. Jag är skit trött, och det känns som att mitt knä har gått av på mitten. Men jag hoppas att det bara är en inbildning. Hur som helst så tyckte inte mitt knä att det här var någon bra idé. Men skit samma, vi hade kul! ;)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0