Fredag 4/9

Guuuuuud så skönt med fredag! :D höhö.
Skolan har varit helt okej idag också. Den är faktiskt roligare nu i åttan, än vad den var i sjuan. Konstigt nog. Men jag kanske har skaffat mig lite bättre kompisar, som är lite mer som mig själv. Extremt konstiga människor med otroligt sjuk humor med andra ord.
Efter skolan så tog jag bussen till stan med ett par tjejkompisar (Helena, Moa, Sofie & Jenny). Vi flummade omkring på stan. Sedan mötte vi även upp Linnea efter ett tag. Vid klockan sex sa Helena, jag och Linnea hejdå till de andra och sedan följde Linnea och jag Helena en bit till stationen. Sedan gick Linnea och jag till H&M för att Linnea behövde en ny rouge. Och så gick vi även till Netto och köpte lite onyttigheter. Självklart köpte jag på mig ännu mera coc-cola! :D jag har blivit cola knarkare. Seriöst. Idag har jag druckit runt 3 lite coc-cola. Det är inte normalt! ;o Nåja, det förklarar i alla fall varför jag är så flummig varje dag. Jag får i mig alldeles för mycket coffein. Både kaffe och cola varje dag, inte bra!

Just nu ligger jag i alla fall i sängen med datorn i knät och snorar regält. Jag har blivit super förkyld. Täpt i näsan, och snorig. Ont i huvet, trött och så börjar jag få ont i halsen också. Fan heller att jag ska bli sjuk nu också! Jag vägrar. Helena har smittat mig. Hon är lika fökyld som jag. Och Linnea var hemma och sjuk förra veckan. Plus att det är endel i min klass/paralellklass som är/varit förkylda och feber och sånt. Men jag tillåter inte mig själv att ha feber, så jag vill inte kolla. Det är så jävla tråkigt att bara ligga hemma i sängen och inte göra ett skit! Men jag hinner väl repa mig under helgen får jag hoppas. Dock får jag inte sova ut imorgon, eftersom mina föräldrar ska tvinga med mig till Husbyfjöls marknad då. Och innan ska vi åka till Motala och hämta upp min farmor och farfar. Därför måste vi åka extra tidigt säger dom. Usch.
Och på söndag ska jag åka till kyrkan i Malmslätt för att konfirmationen börjar då. Eller det ska egentligen va på tisdagar, men på söndag ska vi ta med oss föräldrarna och fika och sånt där. Gud så tråååååkit. Menmen, så är det. Nu ska jag plocka undan lite kläder från golvet så att mamma och pappa blir nöjda. De kommer inte var tionde minut och ska kolla ifall jag börjat städa. Gud så hiiimla jobbiga de är. Jag får spader. Usch.
Aja, jag ska göra det nöjda nu i alla fall. Vi hörs senare om jag orkar blogga mer. Annars hörs vi imorgon! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Helena

HAHAHAHA lätt att det var jag som smitta dig x]



Jag är jätteförkyld nu : <



<3

2009-09-04 @ 21:35:40
URL: http://helenaekman.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0