Tisdag 6/10

Hej bloggen!
Skoladagen idag har väl varit helt okej. Efter skolan så mötte jag upp Linnea, vi satte oss vid rampen vid skolan och var lite sociala med lite folk. Sedan gick vi hem till henne och åt ''mellis'' samtidigt som vi tittade på tv. När klockan var ungefär kvart i fyra så gick vi till Moa och hämtade upp henne, sedan fortsatte vi till kyrkan för att gå på konfirmationen. Vi skrattade lika mycket även den här gången. Men efteråt när det var gudtjänst så lyckades jag faktiskt hålla mig. I alla fall mer än de tidigare gångerna... hehe. När gudtjänsten var klar så stod i alla fall min pappa min bilen utanför. Vi åkte och handla en snabbis innan vi åkte hem och åt kvällsmat. Jag satte mig precis här, och ska alldeles strax ta mig en dusch. Sedan måste jag nog läsa ett par sidor i en bok som vi har i skolan. Jag måste läsa typ 50 sidor idag. Fuuuck vad tråkigt. Jag vet knappt ens vad det är för bok. Menmen, så äre.
Och nu har inte jag någonting mer att skriva, utan bara babblar på om masser onödigt skit. Jag ska sluta. Vi hörs! ♥

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0