Måndag 19/10

Hejhej!
Skolan idag har varit helt okej. Först var det musik, och vi fortsatt med våra band. Jag ska sjunga, undra hur det kommer gå :s Efter musiken var det engelska, sen var det biologi, och vi hade prov. Men jag tror det gick bra :) Sen på kemin så fick vi tillbaka våra prov vi gjort där. Självklart fick jag G :) Sen så rullade det på med so och resurs. Efter det så tog jag och Linnea bussen till stan. På bussen var även Adam, Adam, Magnus & Fredrik.
När vi gått av bussen så gick jag och Linnea till DinSko för att hon skulle inskaffa sig ett par nya skor. När hon var klar med det så gick vi som vanligt och handlade mat. Sen gick vi hem till mig och nörda framför tv:n och datorn. Sen störde vi min brorsa och hans kompisar ett tag. Jag antar att de tycker att vi är extreeeemt jobbiga. haha.
Vid klockan sju så gick vi i alla fall till Stora Torget och väntade på att hennes buss skulle komma. Sen knallade jag hemmåt och åt kvällsmat. Just nu sitter jag och fynderar över vad vi har på idrotten imorgon. haha xd

Kram
/Mathilda


Kommentarer
linnea

jag älskar dej<3

2009-10-19 @ 20:47:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0