Linnea är nu moster!

Nu har jag tittat på Idol. Jag har lyssnat på musik, och sjungit. Jag har tittat lite smått i biologiboken. Jag har druckit varm O'boy. Jag har tittat i gamla skolkataloger. Och jag har självklart suttit vid datorn. Vad mer kan man hitta på en fredagskväll när man inte är med sina vänner? Jag kommer inte på någonting. Jag har tvättat bort sminket och gjort i ordning mig inför natten. Frågan är bara ifall jag kan somna såhär dax. Jag är inte trött över huvud taget.

Och nu skrev precis Linnea till mig på msn att hon blivit moster nu ikväll. Grattis till hennes syster, Malin och hennes kille som fått en son idag! :) hihi.


Kram
/Mathilda


Kommentarer
linnea

OMG! :D<3

2009-10-16 @ 23:47:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0