Klassfoto, städning & packning!

 

Jag kom på att jag glömt att visa er årets skolfoto! Det lilla enskilda är jag inte nöjd med för fem öre. Jag gör så konstig Daniel Westling min på det, och så ser mitt hår så fult ut. Det är nästan fyrkantigt där uppe, haha.

Men klassfotot är jag i alla fall hyffsat nöjd med. Jag har visserligen rätt slickat hår och... äsch, det funkar, jag blev nog ganska nöjd med det ändå :)

 

För övrigt så har jag inte gjort så mycket idag. Jag skulle städat och packa, men det blev inte så.. Jag kom halvvägs med både städningen och packningen, men jag ska fortsätta nu. Eller ja, i alla fall fortsätta med packningen nu. Ha det så bra, vi hörs senare ikväll (troligtvis). ッ

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0