Godmorgon! ♥

Jag har precis vaknat, och ska snart äta frukost. Sedan måste jag verkligen städa. Mina föräldrar har tjatat om att jag måste göra det i nästan två veckor. Och nu kan jag faktiskt instämma att det ser förjävligt ut i mitt rum. hehe. Senare är planerna att jag ska baka bullar. För idag är det ju den traditionella bulldagen! Och eftersom jag har en läxa i hemkunskapen att jag ska baka någonting med jäst i, så blir ju detta toppen!
Men nu ska jag se till att trycka i mig lite frukost och sedan ska jag städa förfullt. Nästan i alla fall. Jag ska plocka undan alla kläder och sånt från golvet. Men jaja, nog tjatat om min städning. Vi hörs senare! ^^

Kram
/Mathilda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0