God morgon

Jag vaknade för ett tag sedan, och har precis ätit frukost. Jag ska alldeles strax gå och ta mig en dusch, sedan får vi se vad som händer. Jag har ingenting planerat men jag kanske ska höra med Linnea om hon har lust att träffas. Hon skulle egentligen sovit hos mig inatt, men det blev aldrig så. Jag var i alla fall i lilla Malmslätt med henne och Sofia till ungefär halv tio igår kväll. När jag kom hem tittade jag lite på tv, satt vid datorn och sedan slocknade jag i sängen redan vid klockan tolv.

Just nu hör jag min katt snarka i min säng (Ja, katter kan snarka!). Det frästar mig lite att gå och lägga mig hos honom och somna om, men nej, det kan jag inte göra. Jag ska nog hoppa in i duschen, så kanske jag blir lite piggare. Sen får jag väl hitta nånting att ha på mig. Vi hörs sen! ♥

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0