Fredag 30 oktober



Jag bjuder på två stycken vackra och osminkade egobilder som är tagna för ett par minuter sedan.

Hejsan!
Jag bloggade ingenting mer igår, men det första man tänker på när man är här är inte att sätta sig vid datorn att blogga. Men tänkte skriva lite nu i alla fall.

Igår när vi kom hit så gjorde vi inte så mycket. Vi satt i stugan ett tag, innan vi tog bilden till närmsta pizzeria och köpte pizza. Sedan gick vi även in i en liten kiosk som fanns och där hittade jag en Twilight tidning, jag kunde bara inte låta bli att köpa den, så jag satt hela kvällen och dreggla över Rob, hehe ;)

Idag väckte familjen mig tidigt för att vi skulle ut och vandra i skogen. Så idag har vi skogsvandrat ca 8 km. Just nu så gör vi inte ett skit. Ska äta ost & kex snart. Sen klockan 8 är det ju Idol som vi ska titta på.

Imorgon ska vi vandra igen. Och då ska vi till en vildmarkslekplats som vi ofta gick till när vi var små. Vi åkte nämligen upp hit till Säfsen (ligger i Dalarna) när jag och mina syskon var jätte små.

Men nu ska jag i alla fall vara lite social och inte sitta här. Jag får se ifall jag bloggar mer imorgon. Ha det så bra i alla fall! ^^

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0