Drömmar och frukost

Godmorgon!
Jag har precis vaknat. Och jag drömde att jag och Linnea var inbjudna på Blog Awards 2009 och att vi sov över på hotel tre nätter i rad och masser sånt där. Så jag måste gå in och kolla min mail nu så att jag inte fått något där. Fast jag tror att de slutat skicka ut inbjudningar nu(?), men man kan ju alltid kolla. För jag är en sådan person som tror på horoskop och även på vissa drömmar, och det här kan absolut vara en sådan dröm som är sann. Okej, jag skulle inte tippa på att den är sann, men man kan ju alltid hoppas.

Efter att jag kollat mailen så ska jag i alla fall gå till köket och göra iordning lite frukost. Sedan vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ska börja plugga lite smått till kemiprovet..

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0