091024

Hejhej!
Jag såg precis att jag skrev ett inlägg förut idag, som jag glömt bort (nejnej, jag har inte alls dåligt minne), hehe.
Jag blggade ju som sagt ingenting igår, eftersom jag hade så bråttom till Motala. Men jag försökte mobilblogga i bilden påväg dit. Jag skrev jätte långt, men nej det kom tydligen inte fram. Gud så arg jag blir på sånt alltså!

Jag har i alla fall haft det jätte trevligt, och ätit mycket med god mat! Jag och min syster gick ju på stan i Motala också, och jag säger bra herre hud vad litet det är! Det finns ju knappt några butiker, och det är så lite folk som det är sent en tisdags eftermiddig här i Linköping. Gashes, jag som tycker att Linköping är litet! Men men, jag lyckades i alla fall hitta lite som fick följa med mig hem och ta lite plats i min garderob. Jag ska ta kort på det och visa er sen :)

Nu ska jag bänka mig framför tv;n med lite godis och coca-cola. Ha en fin lördagskväll, vi hörs senare! ♥

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0