090903



Godmorgon!
Eller ja, vad man nu söger så här dags på dygnet.. Jag vaknade i alla fall för ungefär en halvtimme sedan. Jag ska alldels strax hoppa in i duschen, sedan ska jag sminka min och klä på mig. Vig klockan halv tre kommer mamma hem från jobbet och då ska vi ta en sväng på stan. Hoppas jag hittar någonting! För jag behöver verkligen nya kläder.

Men jag måste skynda mig nu. Pappa tjatar om att jag måste hinna städa lite innan jag sticker till stan också. Shit, jag kommer aldrig hinna. Jag får ta det när jag kommit hem från stan istället. hehe. Men vi hörs senare i alla fall! ^^

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Leia

Fin bild.

2009-10-03 @ 16:05:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0