Tisdag 3/11

Hej sötnosar (och icke sötnosar)!
Idag har vi haft ''kulturdag'' i skolan. Vi var alltå mest på stan och fick guidning om förr i tiden. Under lunchen fick man äta vart man ville, så jag och ungefär halva klassen gick till Ming Palace och åt. Kina mat är gott!

Vi slutade i alla fall vis halv två, och då satt jag, Moa och en vän som heter Annika på en bänk på Stora Torget och pratade lite. Sen efter ett tag gick Moa och jag på bussen till Malmslätt och träffade Linnea. Jag och Linnea gick hem till henne en stund, innan vi mötte upp Moa igen, och vi gick till konfirkmationen. Lika tråkigt som vanligt där, men eftersom jag är i den bästa gruppen så gjorde vi det kul, och skrattade bort hela konfan som vanligt ;D

Den slutade i alla fall vid halv sju, men jag var tvungen att vänta på bussen i en halvtimme. Så jag var hemma vid halv åtta. Då åt jag lite, och just nu funderar jag på ifall jag ska plugga lite svenska. Jag kommer inte hinna klart med det imorgon, då det ska vara inne, så jag hoppas att jag får lämna in det ett par dagar senare så jag hinner klart med det.

Ha det så bra i alla fall, vi hörs! ^^

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0