Måndag 30/11

Hejhej!
Skolan idag har varit helt okej. Jag har varit väldigt trött bara. Vi har även haft kemiprov idag, men jag tror att det gick bra. Ett G tror jag i alla fall att jag får på det. Och i kemi sattsar jag inte på mer än ett G. Sen ifall jag får högre betyg skadar ju inte, men jag blir heller inte ledsen ifall jag bara får ett G.

Jag kom hem ganska nydligen, och har suttit och ätit mellanmål och läst OKEJ (som ramla in i brevlådan idag) sen jag kom innanför dörren. Satte mig precis här vid datorn men funderar på att spruta på lite glasyr på några utav pepparkakorna som jag och min syster bakade igår.

Jag får se hur jar gör. Så länge bjuder jag på två bilder från pepparkaksbaket igår :)




Kommentarer
Emma

Det där gjorde jag också igår, men dina blev säkert mer lyckade än mina! ;)

2009-11-30 @ 16:49:22
URL: http://tjejenemma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0