Måndag 2/11

Guuuud vilken jävla otursdag jag har haft idag! Shit, alltså fyfan.
Förutom det så har skoldagen varit rätt bra. Efter skolan så träffade jag Linnea. Sen träffade vi även Emma, Moa och Sofia. Vi gick hem till Emma och rotade ur hennes garderob. Jag tog bussen hem vid typ klockan nio. Kom hem vid tjugo över-halv tio nångång. Åt lite, och nu sitter jag här. hehe.

Imorgon har vi en så kallad ''kulturdag''. Det börjar med lite sov morgon för min del. Sen ska vi till mesta dels vara i stan. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men tråkigt kommer det antagligen att bli. På lunchen får man i alla fall äta vart man vill, så jag och ett par vänner tänkte äta på kina resturang, gott!

Nu tänkte jag kolla igenom bloglovin, bilddagboken och facebook. Sedan ska jag lägga mig i sängen och läsa lite. Eller ja, rätt mycket. Skolgrej som jag tänkte göra på lovet men jag glömde boken i skolan. Därför är det rätt stressigt nu. Men men, så är det när man heter Mathilda. haha.

Vi hörs imorgon i alla fall! ;) Ha det så bra sweeties, och sov gott inatt med många fina drömmar ♥

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0