Lördag

Hej!
Idag väckte pappa mig vid halv elva. Guuuuud vad jag ville fortsätta sova, men jag gick upp i alla fall. Jag åt frukost, duscha och sånt där. Idag ska jag nog inte göra ett skit. Bara vara hemma och mysa lite med familjen antar jag. Imorgon blir det plugg skulle jag tro. Om jag orkar dvs, annars kanske jag träffar någon/några. hehe, det brukar alltid sluta med det när jag egentligen ska plugga, så jag antar att det blir så imorgon också..
Jaja, nu ska inte jag sitta här och babbla på om masser ointressant, utan bjuder istället på några egobilder på mig :D dock ser man inte så mycket, eftersom jag inte är på humör att visa ansiktet just nu, typ. Sitter i tjocka tofflor och mjukiströja, inget smink osv. Men men, jag är ju lika snygg för det ;) haha nerå, jag skojja xp






Kommentarer
MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-18 @ 22:59:23
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0