Konfirmationsläger och New Moon

Hej bloggen! Nu är jag tillbaka igen!
Konfirmationslägret har varit jätte kul faktiskt. Vi har haft spakväll, varit ute och gått, varit uppe på kyrktornet, tittat på film, lekt lekar, ätit, busat, skrattat och sjungit. Jag och Moa sjäng solo på gudtjänstten i kyrkan idag. Det gick hyffsat bra, men det var riktigt kul! :D

Pappa kom och hämta mig vid halv tolv-tolv nångång. Vi åkte och handla och lite, sen så skjuttsade han hem mig. Jag duschaade en efterlängtad dusch, sminkade mig lite och så där, sen knallade jag ner på stan och mötte upp ett par kompisar. Vi fikade på DesignTorget och sedan var det bio. New Moon. Den var jätte bra, men ettan är så mycket bättre, enligt mig. Men varulvarnas kroppar satt jag och Jenny och dreggla till massor. Sedan tjöt man även lite. Skratta lite. Men den var fortfarande inte lika bra som ettan.. Fast absolut värd att se om man sätt ettan!





Ps: Jag lägger upp bilder från lägret snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0