Valborg 09

Hejhej!
Det var jätte trevligt igår. God mat och mycket skratt.
När vi ätit och sånt så prata vi lite om Metal town den 26-27 juni, som jag Antonia och Fredrik kanske ska gå på, dock så kostar det 1400 och är när Fredrik och jag har släkträff, vilket jag gärna också vill gå på. Så vi får se hur det blir, för pengarna vet jag inte heller vad jag ska få ifrån.
Jaja, vi får se hur det blir ;)
Iaf, sen efter ett tag hade inte jag, Fredrik och Antonia någonting att göra så vi gick ut en sväng och kolla hur mycket folk det var på stan. Träffa syrran lite. Sen efter ett tag gick vi tillbaka ''hem''. Var lite sociala, sen gick vi ut en sväng igen. Och när vi komt tillbaka så var ingen på lika gott humör som vi var i början av kvällen, så sen runt tolv så valde jag och min familj att knalla hemåt. Gick o la mig nästan direkt när jag kom hem, enormt trött var jag.

Just det, jag nog ju några bilder igår, dock väldigt några, men här är 3 st:







Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0