Lördag 23/5

hejhej.
Idag vaknade jag vid halv tio ungefär. Gick upp och åt frukost. Satte mig här o kolla igenom lite olika bloggar och sånt där. Sen gjorde jag mig i ordning och gick ner till stan och mötte upp mamma och pappa. Sen efter ett tag gick dom, så jag fortsatte att leta t-shirt/linne till avslutningen helt själv. Det gick ite så bra dirket. Handla bara masser annat. fyfy, inte bra! snart har jag inga pengar kvar :s  Fast jag får 400 på måndag, och det är bra :)
Aja, jag handla en liten minispegel med Hello Kitty på, en mascara och tre olika linnen. Ett av dem linnerna var helsvart, det är bra att ha. Även fast jag redan har tre stycken innan ;s
Aja. Sen gick jag hem, och nu sitter jag här. Och är extremt hungrig..
menmen.

Korall/vit randigt linne: Cubus 20kr. (rea på reapriset)

Vitt linne med grå spets: H&M ca 100kr

  Rosa-lila spegel: H&M ca 30kr

Maybelline volume mascara: H&M 135kr


Det svarta linnet (från Gina Tricot 99kr) har jag inte tagit kort på.

Fan, nu när jag lagt in det här kom jag på att jag glömde köpa lösnaglar -.-'
Jag visste att det var något jag glömt! fan då. Frågan är om jag ska gå tillbaka till stan, eller om jag ska köpa det imorron..
jaja, vi hörs!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Denise

Tack :) den där mascaran är den bästa! så grymt bra! :)

2009-05-29 @ 00:49:37
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0