banken och kameran

hej. Jag och pappa nästan sprang iväg till stan förut (precis när jag skrivit det tidigare inlägget), för att ta ut pengar och köpa kemaran idag, sen skulle pappa klippa sig. Men så kom vi till bankomaten och det stod att jag bara kunde ta ut max 1000 kronor i veckan. bajs också. Vi gick snabbt tillbaka hem. Jag hann precis sätta mig här igen, så kom pappa in och sa att vi kunde ju gå till banken och ta ut pengar. Då var det mindre än en timme kvar tills pappa skulle klippa sig, så nu gick vi skit fort iväg, ärligt talat så fick jag nästan springa. Kom till banken, som är nästan på andra sidan stan, skulle ta ut pengar. Men nej, vi skulle öppna dörren och såg en lapp på dörren där det stod att de stängde klockan ett idag -.-' Vi gick iväg till Expert och skulle kolla ifall det gick för mig att handla på kortet i en affär, vilket vi trodde att det inte heller gick, men värt ett försök. Och nej, det funka inte. Men som tur var så var det en kille (eller man) i kassan som vi lärt känna helt ok, han vet lixom typ vilka vi är, så han bara skratta lite och sa att vi skulle komma tillbaka några dagar senare när vi fixat pengar. Så jag ska köpa kameran på fredag, för då är banken öppen till tre typ.
jaja, vi hörs!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0