Torsdag 28/5

hej. Jag har varit på braa humör idag. Och vet ni? idag är det exakt två veckor kvar till avslutningen! 8D

- Teknik, måla klart min målning på väggen.
- Resurs, jag gjorde typ ingenting.
- Set, det kom några och prata om konfermation.
- Idrott, baseball. usch, jag sög verkligen! ;o
- lunch
- Spanska, tråkit som vanligt. Jobba med några papper.
- Matte, prov. Det gick åt helvete för mig -.-'

Sedan slutade vi. Tjugo minuter tidigare än vanligt. Eller tio minuter tidigare(?). Skit samma, tio över tre fick vi sluta idag. Jag tog bussen. Lämna bara min stora bag med alla idrottkläder i. Sen stack jag och brorsan iväg till stan. Vi kolla nästan i alla affärer i stan efter hattar. Okej, lite överdrivet... Men väldigt många affärer iaf xd Haha. Han bestämde sig inte ifall han skulle köpa någon utav dom som vi hitta, så han gick hem utan någonting köpt. Jag gick vidare till H&M igen. Köpte t-shirten som Tokio Hotel har designat, den är riktigt snygg! Och så köpte jag ett armband som är samma färg som lite på tröjan, matchar lixoom. Trodde jag. Men nej, när jag nu kom hem så såg jag att det inte var samma färg. Det såg fan ut som samma färg när jag stod i affären! :o Aja, inte jätte står skillnad, så alltså man kan ju använda båda samtidigt! :) Och sen när jag handlat det så gick jag direkt hem. Jag tänkte gå in i masser andra affärer, men gick förbi och direkt hem istället. För hade jag gått in i någon affär så hade jag shoppat ännu mera. Och jag har redan shoppat tillräckligt den här månaden. Jag har knappt inga pengar kvar...
Men iaf, när jag kom hem, dvs ganska nydligen, så satte jag mig här i princip med en gång. Jag hör min bror lyssna på David Bowie på högsta volym lite längre bort i lägenheten, alltså behöver jag inte sätta på någon egen musik, det är bra! ;D Nu ska jag först lägga in bilder på t-shirten och armbandet. Sen ska jag kolla vidare lite på datorn. Det är nog mat snart också. Jag ska försöka blogga mer ikväll, men inte säkert att jag orkar. Och jag har aldrig någonting att skriva.
Men vi hörs imorron, om jag inte orkar blogga ikväll.

Kram
/Mathilda


(inzoomning på ''insidan'' utav nacken)
T-shirt designad av Tokio Hotel: H&M 149kr



Armband: H&M ca 40kr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0