Torsdag 14/5 - Studiedag

hejhej.
Dagen har varit skit värd. Börja med att vakna av att väckarklockan ringde vid kvart i tio ungefär. Gick upp o duscha, åt frukost, sminka mig, satt vid datorn, platta håret, sen iväg till stan, mötte upp Helena & Amy vid H&M. Vi gick o kolla på klänningar inne på Young först, och sen vadare direkt till Subway, åt där. Sen gick vi omkring o kolla på stan, mötte masser från skolan.
Amy och Helena köpte skolavslutningsklänningar, och jag ska köpa min imorron, hade inga pengar idag.
Vi gick till McDonalds och köpte glass också. Sen skulle Helena hem. Jag och Amy gick hem till mig. Satt vid datorn, prata och hade allmänt kul. Nu gick hon precis hem. Jag ska nog äta kvällsmat snart... Och ikväll är det semifinal 2 i esc, ska nog kolla på det. Men jag ska försöka att gå o lägga mig skapligt ikväll, det är ju skola imorron, och jag går till halv fyra då, och många och långa lektioner. Men snart är det helg igen, och nästa vecka blir skit slapp!
Men vi hörs.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0