Måndag 11/5

hääjj. Idag har mitt humör ständigt pendlat upp och ner. Och dagen har varit skit tråkig, för det mesta iaf.

- Svenska, börja med ännu ett nytt arbete, som nu är ''Boken om mig''. Och vi har redan gjort en liknande sån bok i 6an ju.
- Bild, först kolla vi på nån film, och sen måla med akvarellfärger. Man fick när man var klar, och jag satt kvar sist ;s

Sen stack jag till stan med Helena, var där ett tag kolla på kläder o sånt. Fast ingen utav oss hade pengar med sig -.-' När jag kom tillbaka till skolan var det en timme kvar tills vi börja, så vi mötte upp Amy och gick hem till henne och käka rostat bröd :)
Sen tillbaka till skolan.
- Engelska, läste berättelse på engelska som vanligt -.-' Sen jobba vi med något häfte.
- So, läste i tjugo minuter, sen skrev vi massor.

Sedan slutade vi halv fyra ungefär. Jag prata med Helena ett tag på busshållsplatsen, tills bussen kom. Åkte hem. Väl hemma tog jag mig en tallrik glass (a) Nu sitter jag här, ska nog spela sims tror jag ;D
haha men vi hörs!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Helena

Hahah vilka losers vi är xD <3

2009-05-14 @ 10:51:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0