Lördag 16/5

Nu har jag kommit hem från stan, har hunnit äta lite mat också.
Det blev dock inte så mycket så jag hoppades att jag skulle hitta.. Fast jag kom hem med två par jeansleggings, ett par ljusa som jag hade tänkt ha på avslutningen och ett par mörkblå. Och vid köp vid en vara så fick man köpa ett linne för 49 kr, så det köpte jag, ett ljuslila. Allt från Bikbok.
När jag gick hem från stan så hade alla börjat med den där studentparaden eller vad det är. Alla gator var avstängda och smockfulla med folk. Det var riktigt kul att se på medans jag gick hem! :)

Ikväll får vi gäster, så jag ska ta o plocka upp lite kläder från mitt golv. Det är esc ikväll, Heja Malena Ernman! :D
haha, vi hörs!



De ljusa, åt höger, är lite ljusare i verkligenheten.



Självklart ska Gösta vara med på bild hela tiden xD


Och han älskar mina nya inköp..



Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0