Hemma igen.

Tjo, precis kommit hem från banken, det gick bra. Dock gjorde jag lite fel på underskriften :S fast det var nog bara sånt som jag tänkte på... Legget och bankomatkortet kommer iaf i slutet utav veckan eller i början utav nästa.
Det blev ingen kamer idag.. Köper nog den nästa vecka.

Sen var det nog inget mer jag ville säga..
Jo, måste berätta en rolig grej i skolan, som iaf jag och Matilda tyckte va kul xD
Min bild lärare bara: Okej pojkar, flickor och Hjalmar, nu får ni vara tysta och lyssna! HAHA Hjälmar är tydligen en blandras enligt henne XD

Och en till sak som hände idag. Jag, Moa och Helena skulle ta bussen hem till Moa för att hämta pengar till henne, vi skulle nämligen till Playa. Helena hade en fake bussbiljett, och tänkte planka in. Men sen när bussen kom så såg Moa och jag att det var busschaufören som alltid är så arg och tjurig, så vi sa till Helena att skicka en äkta biljett, men Helena trodde att det skulle gå bra, så hon skicka ingen ny biljett. Jag och Moa gick iaf på bussen och betala med våra busskort (eller det var skolkort) och Helena kom snäppet efter. Hon visa fram den falska biljetten till chaufören och var jätte glad, för att fjäska lite. Chaufören blev jätte arg och tjaffsa emot Helena hela tiden, men Helena sa att hon kunde skicka en ny biljett, och chaufören bara: Nej, vi har inte tid att vänta på dig!
och så puttade han ut Helena genom dörren, stängde dörrarna och gasade iväg. Då kom det som en ren reflex för mig, jag skrek ut: MEN VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED?! KAN DU STANNA BUSSEN?
Men han brydde sig inte, utan fortsatte köra race. Jag plingade på knappen och chaufören stannade på nästa busshållsplats, där Moa och jag gick av. Helena ringde och fråga vart vi var, och kom sedan till busshållsplatsen där Moa och jag stod. Och sen fick vi stå och vänta på nästa buss i typ tjugo minuter -.-' Jag hatar den där jävla busschaufören! Han hade fan fått pengar ifall han låtit Helena skicka ett nytt sms! ;o

jaja. Vi hörs antagligen imorron.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Helena

Gubbjävel ;O

2009-05-18 @ 21:44:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0