Godnatt gott folk! ;)

Hejhej!
Jag och pappa fick med oss min bror ut till stan. Vi gick ner till hamnfesten, men där var det så himla dåligt drag, nästan inget folk alls. Så pappa och jag drog oss vidare ner till Storan där vi skulle träffa min syster och hennes kompis. Vi gick ner till Platå och satt där till tio ungefär. Sen skulle pappa träffa några kompisar så jag gick hem. Mamma mötte mig en bit på vägen, dels för att jag inte hade någon nyckel med så att jag inte kommer in i porten, men mest var det nog att hon är så rädd för mördare. Hon vill inte att jag ska gå själv ute på kvällen eftersom mördare kan komma. Det är lite smått jobbigt. Men sen när jag väl var hemma iaf så satt jag o kolla på tv med min brorsor ett tag. Och nu satte jag mig här, har precis kollat lite olika bloggar osv. Tänkte gå och sova nu, är grymt trött, och jag vet inte varför. Men det kanske är bra att jag går o lägger mig rätt skapligt idag eftersom jag ska upp (enligt mig) tidigt imorgon. Vi ska åka till farmor och farfar redan vid halv tolv imorgon ungefär. Men sov gott nu allihopa, så hörs vi imorgon! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0